دکلمه

میون چند تا اطاقک سوت و کور خسته و خاموش
 

یه نفر نشسته تنها انگاری شده فراموش
 

دو تا چشم بارونه نم نم میزنه بروی گونه
 

چقدر این دل غصه داره آخ فقط خدا میدونه
 

لحظه ها آسه و آسه دست غم پاشونو بسته
 

صدای خرده جواهر یه نفر دلش شکسته
...
...
...
 

از توی همون اطاقک قاصدک خبر میاره
 

یه نفر داره میمیره تنها این چه روزگاره
 

کی دلش این همه سنگه که اونو گذاشته رفته
 

خیلی ساله خیلی وقته نه یکی دو روز و هفته
 

مگه رفته از تو یادش تنها همدمش تو بودی
 

کوه پر صبر و صمیمی واسه گریه هاش تو بودی
 

توی این روزا عزیزم منتظر باش بر می گرده
 

کوره داغ جدایی دیگه خاموش و سرده
 

باز میاد پیشت گلِ تو سر بزیر و پر خجالت
 

اما انقدر تو بزرگی نداری حتی شکایت! 

 

 

                                                                         الهام

نظرات 1 + ارسال نظر
محمدرضا 1388/02/31 ساعت 03:40 ب.ظ

سلام دوست عزیز
ممنون که به وبلاگ من سر زدید .
کاری که شما الان در این وبلاگ می کنید واقعاْ عالیه به دلایل زیر:
۱) اینکه از اینترنت برای تبادل نظر و گفتگوهای درسی وکلاْ کارهای
درسی خود استفاده می کنید.
۲) دیگران هم از نظرات شما بهره می برند.
۳) در مصرف وقت صرفه جویی می شود .
۴) مجبور نیست برای حل مسائل خود هر بار همدیگر را ببینید.
و خیلی از موارد دیگر ...
۵) من به شما پیشنهاد می کنم که از خدمات rss feeds هم اگر استفاده نمی کنید استفاده کنید. که برای مطلع شدن از بروز شدن مطالب به کار
می رود.
من برنامه ای دارم که میشه باهاش یک شبکه ی تلویزیونی اینترنتی راه انداخت. که شما می تونی یک شبکه آموزشی اینترنتی با آن راه بیاندازی.
اگر دوست داشتی من آدرس دانلودش را به همراه آموزش برات می فرستم.
از طریق لینک زیر باهام تماس بگیر.
http://www.contactify.com/643e9

سلام خیلی ممنون که توجه دارید.
امیدوارم دلایلم قابل قبول بوده باشه...
روی پیشنهادتون هم فکرمون!
همینطور که میدونید وبلاگمون گروهیه و باید با بقیه هم هماهنگ بشه!

زهــــرا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد