خواص هسته انگور

 
       عصاره هسته انگور و جلوگیری از رشد سلول های سرطانی

نتایج اولیه بررسی اثر عصاره هسته انگور در جلوگیری از پیشرفت سرطان کولون امیدوار کننده است. به گزارش ساینس دیلی ، محققان دانشگاه کلرادو می گویند عصاره هسته انگور با سرطان کولون مقابله می کند اما پیش از آنکه مواد شیمیایی موجود در هسته انگور به عنوان درمانی برای سرطان درانسان مطرح شود ، مطالعات بیشتر مورد نیاز است.به گفته محققان آنتی اکسیدان ها یی به نام پروآنتوسیانیدین علت موفقیت آمیز بودن آزمایشات اولیه بودند.

 

آنها در این تحقیق دز های مختلف عصاره هسته انگور را بر سلول های سرطانی کولون بررسی کردند. چرخه رشد سلول های سرطانی که در معرض این عصاره ها قرار گرفتند کند شد و سلول ها مردند.این محققان سلول های تومور کولون انسان را زیر پوست موش های تغذیه شده با این عصاره و موشهای کنترل تزریق کردند.در موش های دریافت کننده عصاره هسته انگور رشد تومورها کندتر بود. طی یک مطالعه هشت هفته‌ای این موش ها وزن طبیعی خود را حفظ کردند ، نغییری در غذایشان حاصل نشد و سایر اثرات جانبی نیز در آنها مشاهده نشد.

  

  الهام

 

 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
زهرا 1388/03/25 ساعت 11:52 ب.ظ

سلام الهام جونم
خوبی عزیزم؟
خیلی خیلی دلم واست تنگیده....
هر کار هم می کنم بلاگفا خیلی شلوغه و وب سایت ها رو نمی تونم باز کنم...
می دونی که...
انتخاباتو...
خیلی ناراحتم
می خواستم بهت بزنگم ولی گفتم تو احمدی نژادی هستی و منو اذیت می کنی!
الهام...
نمی خوام...
نامردی کردن...
من می دونستم میر حسین رای میاره ولی نمی دونم یهو چی شد؟!!!
همش هم تقصیر شما احمدی نژاد های نامرده!!!
خب دیگه کار نداری؟
الان داریم به ساعت ۱۲ نیمه شب نزدیک میشیم!
شبت بخیر
خداحافظ

سلام

چه عجب ...

باور کن نه به خاطر شکست آقای موسوی، فقط به خاطر دلتنگی

می خواستم بهت زنگ بزنم.

خیلی خیلی خوشحالم کردی...

بازم بیا...منتظرتم

خدانگهدار

زهرا 1388/03/26 ساعت 12:41 ب.ظ

سلام الهام
تعجب نکن به تاریخ نظر نگاه کن!!!
بیا وب رو آپ کردم
کاری نداری؟
بای

www.zistshenasi-aghili.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد