شعر شعر شعر!!

  بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.com

حالمان بد نیست غم کم میخوریم

کم که نه هر روز کم کم میخوریم


آب میخواهم سرابم میدهند

عشق میورزم عذابم میدهند


 خود نمیدانم کجا رفتم به خواب 

 از چه بیدارم نکردی آفتاب


 خنجری بر قلب بیمارم زدند

 بیگناهی بودم و دارم زدند


 دشنه نامرد بر پشتم نشست

  از غم نامردمی پشتم شکست


 عشق اخر تیشه زد بر ریشه ام

  تیشه زد بر ریشه اندیشه ام


 عشق گر این است مرتد می شوم

 خوب گر این است من بد میشوم


 بس کن ای دل نابسامانی بس است

 کافرم دیگر مسلمانی بس است

  در میان خلق سر در گم شدم

 عاقبت آلوده مردم شدم


 بد از این با بی کسی خو میکنم

 هر چه در دل داشتم رو میکنم


 نیستم از مردم خنجر به دست 

 بت پرستم بت پرستم بت پرست


 بت پرستم بت پرستی کار ماست

 چشم مستی تحفه بازار ماست


 درد میبارد چو لب تر میکنم

  طالعم شوم است باور میکنم


  من که با دریا تلاطم کرده ام     

    راه دریا را چرا گم کرده ام  


 قفل غم بر درب سلولم مزن

 من خودم خوش باورم گولم مزن


  من نمیگویم که خاموشم مکن

 من نمیگویم فراموشم مکن


 من نمیگویم که با من یار باش

 من نمیگویم مرا غمخوار باش 


 من نمیگویم دگر گفتن بس است 

  گفتن اما هیچ نشنفتن بس است


 روزگارت باد شیرین شاد باش

دست کم یک شب تو هم فرهاد باش


آه در شهر شما یاری نبود 

 قصه هایم را خریداری نبود


خسته ام از قصه های شومتان 

خسته از هم دردی مسمومتان 


این همه خنجر دل کس خون نشد 

این همه لیلی کسی مجنون نشد


آسمان خالی شد از فریادتان 

بیستون در حسرت فرهادتان


کوه کندن گر نباشد پیشه ام

بویی از فرهاد دارد تیشه ام


گر نرفتم هر دو پایم خسته بود

تیشه گر افتاد دستم بسته بود  


هیچ کس دست مرا وا کرد ؟ نه

هیچ کس عشق مرا ما کرد ؟ نه

 هیچ کس اندوه ما را دید ؟ نه

هیچ کس از حال ما پرسید ؟ نه


هیچ کس چشمی برایم تر نکرد

هیچکس یک روز با ما سر نکرد


هیچکس اشکی برای ما نریخت

هر که با ما بود از ما میگریخت


چند روزیست حالم دیدنیست 

حال من از این و آن پرسیدنیست


گاه بر روی زمین زل میزنم

گاه بر حافظ تفعل میزنم


حافظ دیوانه فالم را گرفت

یک غزل آمد حالم را گرفت


ما ز یاران چشم یاری داشتیم

خود غلط بود آنچه می پنداشتیم

        

( الهام خانوم ببخشید شرمنده ولی بازم شاعرش رو نمی دونستم )            

 

                                                                                     زهـــــراتصاویر زیباسازی ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.com

نظرات 8 + ارسال نظر
الهام 1388/03/26 ساعت 08:02 ب.ظ

سلام

خوبی...

زری می خوام وبلاگ رو حذف کنم نظرت چیه؟

بای

صادقی 1388/03/29 ساعت 04:23 ب.ظ

سلام شعرت خیلی قشنگ بود کاش اسم شاعرشو میدونستی

چرا الهام تصمیم به حذف وبلاگ گرفته ؟

shanaz ghalibaf 1393/02/16 ساعت 04:52 ق.ظ

سلام به برادران بسیجیم. نظام سالهاست میلیاردها دلار خرج فتنه و شورش در بحرین، سعودی ، یمن، افغانستان و غیره می‌کند. این همه خرج نه تنها دولت آنها را عوض نکرد بلکه ملت خودمان را به فلاکت انداخت. بخاطر این بدبختیها، نظام مجبور شده با کشورهای دیگر کنار بیاید. چیزی که مشخص است این است که این دنیا نه کاملا شیعه، نه کاملا سنی و نه کاملا و تماماً مسیحی‌ یا غیره خواهد شد. با وعده دادن به آمدن امام زمان دیگر مردم را نمی‌شود خر کرد. همچنین قران مجید می‌فرماید، لکم دینکم ولی یدین.

shanaz ghalibaf 1393/02/16 ساعت 04:53 ق.ظ

سلام به برادران بسیجیم. نظام سالهاست میلیاردها دلار خرج فتنه و شورش در بحرین، سعودی ، یمن، افغانستان و غیره می‌کند. این همه خرج نه تنها دولت آنها را عوض نکرد بلکه ملت خودمان را به فلاکت انداخت. بخاطر این بدبختیها، نظام مجبور شده با کشورهای دیگر کنار بیاید. چیزی که مشخص است این است که این دنیا نه کاملا شیعه، نه کاملا سنی و نه کاملا و تماماً مسیحی‌ یا غیره خواهد شد. با وعده دادن به آمدن امام زمان دیگر مردم را نمی‌شود خر کرد. همچنین قران مجید می‌فرماید، لکم دینکم ولی یدین.

[ بدون نام ] 1393/02/16 ساعت 05:52 ق.ظ

shanaz ghalibaf 1393/02/16 ساعت 05:57 ق.ظ

سلام به برادران بسیجیم. نظام سالهاست میلیاردها دلار خرج فتنه و شورش در بحرین، سعودی ، یمن، افغانستان و غیره می‌کند. این همه خرج نه تنها دولت آنها را عوض نکرد بلکه ملت خودمان را به فلاکت انداخت. بخاطر این بدبختیها، نظام مجبور شده با کشورهای دیگر کنار بیاید. چیزی که مشخص است این است که این دنیا نه کاملا شیعه، نه کاملا سنی و نه کاملا و تماماً مسیحی‌ یا غیره خواهد شد. با وعده دادن به آمدن امام زمان دیگر مردم را نمی‌شود خر کرد. همچنین قران مجید می‌فرماید، لکم دینکم ولی یدین.

[ بدون نام ] 1393/02/16 ساعت 05:58 ق.ظ

reza 1396/07/17 ساعت 02:00 ب.ظ

سلام الهام خانوم لظفا اگه از فرخنده خبر دارین بهم ایمیل بزنید مهم نیس چن سال دیگه این پیامو میبینین فقط لطفا بهم ایمیل بزنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد