معما

می تونید معمای زیر را حل کنید ؟

5=1

25=2

125=3

625=4

؟=5  

 

                                           

 

 

 

 پاسخ

 

 جواب یک است. 

 

میدونید چرا؟ به خط اول توجه کنید.

 

 نتیجه اخلاقی این که مشکلات آسان زندگی را پیچیده نکنیم.

 

تو زندگی وقتی به یه مشکل می رسیم ممکنه اینقدر پیچبده و بزرگش کنیم که به  

 

نظرمون غیر قابل حل باشه اونوقت هست که یه گوشه می شینیم و زانوی غم بغل  

 

می گیریم و به بخت و اقبال بدمون لعنت می فرستیم .

 

ولی اگه یه بار به جای اینکه به خدا بگیم چه مشکلات بزرگی داریم به مشکلاتمون  

 

بگیم که چه خدای بزرگی داریم اونوقت به این جمله ایمان میاریم که هیچ چیز در  

 

زندگی نمی تونه ما رو ناراحت کنه آره هیچ چیز بیان باور کنیم که حتی در انتهای کوچه  

 

های بن بست هم راه آسمان باز است فقط کافی هست که پرواز کردن را بیاموزیم.

 

راه پرواز را بلدین ؟ 

 

 

                                                                                             الهام

 

 

 

نظرات 11 + ارسال نظر
زهرا 1388/03/18 ساعت 08:39 ب.ظ

سلام

سلام خانومی

دلم برات تنگ شده بود.

زهرا 1388/03/18 ساعت 08:40 ب.ظ

پاسخ خاصی نداشتم فقط یه پیشنهاد داشتم خدمتون!!!

اصلا قرار نبوده تو پاسخ بدی.

اشکال از من بوده که متن رو دیر ویرایش کردم.

ولی معلومه متن رو با دقت نخوندی!

human 1388/03/18 ساعت 08:43 ب.ظ

اگر دوست دارید ما را با نام "نمیخوای کلیک کنی"یا "همه چیز برای همه" لینک کنید سپس از طریق لینک زیر
http://sportchi.mihanblog.com/post/478
ما را آگاه سازید تا شما را لینک کنیم
برای موفقیت به کمک یکدیگر نیازمندیم

زهرا 1388/03/18 ساعت 08:44 ب.ظ

که این قد تن تند آپ نفرمایی و بذارید مام به کار و زندگی مون برسیم
در ضمن به جای این کارا یه سر به زیستم بزن


زیــــــــــــســــــــت


یـــــــعـــــنــــــــــــی


زنـــــــــــــــدگـــــی!!!!



زود زود مث جت بیا!


بای بای!!!


قربونت:

زهــــــــرا

اومدم.....

سلام
وبلاگ قشنگی است و مطالب زییبا هم داری ولی
رنگ قالب بسیار روشنه و توی مانیتور چشم ها را اذیت خواهد کرد پس رنگ قالبتو تیره تر کن
آیا شما نیز در مناظره شرکت داشتید؟
انصافا حق ا چه کسی بود؟
خدا داند .......
تشکر فراوان و حضور سبز شما با مچ بند ها در پای صندوق رای
منتظر شما هستیم

سلام

خوشحالم که به من سر زدید.

همچنین ممنونم از پیشنهادتون.سعی می کنم بهش عمل کنم.

اما باید بگم من یه انتخاب وتصمیم جدی گرفتم که هیچ کس نمی تونه

عوضش کنه.

درضمن پی بردم که کی دروغ می گه کی راست می گه.

یه دوست! 1388/03/19 ساعت 02:26 ق.ظ

سلام [گل]
دست مریزاد و خداقوت....
ما در http://7khatha.com هستیم. حتما سر بزنین. امکانات جالبی داره. چت روم صوتی تصویری قوی و انجمن هم داره . هر یوزر میتونه صفحه شخصی (شبیه به 360 ) داشته باشه و کلی امکانات دیگه که ارزش امتحان کردن رو داره دوست من.

[گل] به امید دیدار [گل]

سلام... من سجاد هستم.... با این کارت شدیم ۱-۱ مساوی... خوبه دیگه مگه نه ؟ راستی نگفتی با تبادل لینک موافقی یا نه ؟ حتما بهم سر بزن و پاسخ بده

موفق باشی


ام ال بی کی

۱ 1388/03/25 ساعت 12:23 ب.ظ


قبل از هر کلامی شرط ادب : سلام...
وبلاگتو با مطالبش دیدمو کلی خوشحال شدم...
اما حتما میپرسی بابت چی؟
بایت زحمتی که برای وبت کشیدی و اونو تا این مرحله بالا آوردی...
میدونم تلاشتو همین طور میخوای ادامه بدی...
راسیتشو بخوای خیلی از وبلاگت خوشم اومده... برای همینم میخوام ازت به طور رسمی دعوت به همکاری کنم...!
اما کجا...؟
ببین دوست من ، تازه گیا یه سایتی افتتاح کردیم با چندتا از بچه ها که داریم روش فعالیت میکنیم و هر کدوممون هم یه چیزایی ارسال میکنیم...!
عمده فعالیت ما رو مباحث تخصصی شامل (موبایل،کامپیوتر،اینترنت،کسب در آمد،آموزش و ترفند،ادبیات،علمی و فرهنگی و هنری،شعر و داستان،طنز و سرگرمی،اتومبیل،ورزشی،کاریابی،مطالب و گفتگوهای آزاد و ...) هستش که من از شما صمیمانه دعوت میکنم که تشریف بیارید و تو بحثهای ما شرکت کنین... با پستهای قشنگی که من امروز از شما دیدم، آینده ی خوبی رو پیش روتون میبینم...
پس دعوتمو صمیمانه بپذیر و گروه رو خوشحال کن... منتظره فعالیت مفید با پستهای قشنگت هستم...
یه وقت فکر نکنی کاره خیلی سختیه... فقط کافیه همین فعالیتی رو که اینجا انجام میدی اونجاهم برای بچه ها انجام بدی...همین...!
:. مدیر عامل سایت .:
آدرس ورود به انجمن :
http://www.forum-saher.com/ucp.php?mode=register
روز خوبی رو برات آرزومندم...

زهرا 1388/03/25 ساعت 11:58 ب.ظ

سلام الهام
واقعا گل گفتی
آخه اصلا مطلبت رو نخوندم
فقط واسه دل خوشی تو گفتم
چیه چرا می زنی؟
بچه که زدن نداره!!!
.
.
.
.
.
.
خوبه خوبه جوش نیار!!
من خودم قاطی ترم از دست این بلاگفا.....
.
.
.
.
.
بای

نوید 1388/03/31 ساعت 08:58 ب.ظ

راستی این معما که گذاشتی خیلی جالب بود کلی تعجب کردیم ، غزل ها هم خشنگ بود اما خوب یکم تکراریه دیگه للبته شاید واسه من ، فعلا بای

جالب بود. به منم سر بزن جدی خوش میشم. پس خوشم کن خوشحال.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد