نظر؛ پیام؛ کامنت؛مسیج و...

سلام

یه سلام پراز انرژی به همه ی کسانی که به این وب سر می زنند و با نظرای زیباشون ما رو چند برابرخوش حال می کنند.

ولی خدایی شما بگید نامردی نیست؟

.

.

.

 حتما می خواید بپرسید که چی نامردی نیست؟

 خب معلومه دیگه!

این که آمار وب حدود 800 تاست، بعد نظر های شما دوستای گلم این قدر پایین !!!

یه لطف کوچولو در حق بنده ی حقیر بکنید

هر دفعه مطالب وب رو خوندید یه نظر واسه ما بذارید.

می دونید ما ها که مطلب می ذاریم ، چه قدر دلمون به نظرات شما خوشه؟

دِ... نمی دونید دیگه؛ آخه اگه می دونستید، این قدر منو الهام جون و بقیه رو که اینجا مطلب میذارن اذیت نمی کردید!!

حالا امیدوارم این دفعه که اومدم کولاک کنید ها...

منتظر نظرهای شما دوستای گلم هستم.

ایشاا... هر جا که هستید موفق و سربلند باشید.

                                                            ممنونم:

                                                                       زهرا

نظرات 2 + ارسال نظر
الهام-همکلاسی 1388/01/31 ساعت 08:44 ب.ظ

وای که زری جون ازته دل من گفتی.بگردمت که همیشه گل می گی.

الهی...
خدا نکنه. واقعا حقیقت رو گفتم آخه این همه زحمت می کشیم خونمونو تو شیشه می کنیم سه ساعت مطلب پیدا میکنیم دوباره می شینیم تایپ می کنیم و...
دست آخر چی؟
میای ببینی نظر واسه مطلبت چه قدر بوده یا چه قدر واسه دیگران مهمی ؟
بعد میبینی تعداد نظرات صفره!
آخه هر آدمی باشه دل سرد میشه دیگه. ولی قربونش برم منو الهام جون که فکر می کنم اگه بازدید کننده هم نداشته باشیم واسه خودمون و خانم صادقی جون هم که شده آپ می کنیم!
ولی خدا کنه اینی که گفتم تلنگری بشه واسه اونایی که میان می خونن و در میرن!!

قربونت:
زهرا

ملیحه 1388/02/02 ساعت 08:11 ب.ظ

سلام زهرا جون حرفات خیلی گل بود * فدات بشم*

نازی...
نگو اینجوری ناراحت می شم خدا نکنه...
موندم چی بگم؟
ولی ممنون که منو قابل دونستی و واسم نظر گذاشتی.
بازم منتظرت هستم.

قربونت
زهرا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد