پرواز

پرواز و زندگی؛ 

روزگاری پرواز را نمی شناختم 

 و 

 با آسمان بیگانه بودم 

 گمان می کردم زندگی یعنی یک قفس! 

 کمی آب و دانه و یک پرندهٔ دلمرده، با بالهای ناتوان! 

اما اکنون... 

 لحظه ای پرواز را رها نمی کنم  

 آسمان با من دست یاری داده 

 و 

 مرا به اوج می خواند. 

امروز 

 احساس می کنم زندگی یعنی 

 یک خدای مهربان، 

 یک دنیا پرواز و... 

                                        

                                                     زهرا

نظرات 2 + ارسال نظر
الهام-همکلاسی 1388/02/01 ساعت 03:00 ب.ظ

سلام عزیزدلم.متاسفانه جمله کم آوردم.چی بگم؟


فقط اینکه (توخیلی فوق العاده ای)

بهار 1388/02/01 ساعت 04:38 ب.ظ

عجب خطی!اما حس پرواز حس قشنگیه.

ممنون از لطفتون.
امیدوارم خواننده همیشگی مطالب ما باشید.
موفق باشید.
زهرا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد